24 lutego 2018

Philadelphia, Pennsylvania

Thank you, Tyler, for making people happy! And thank you for this beautiful card :) 
Tyler runs a fanpage called "A Postcard For You" and sends postcards to people who write to him. I think it's an awesome idea! Thanks to Tyler I received two postcards to my states collection. I am so grateful!

---

Pocztówkę z Pennsylvanii dostałam od Tylera, który prowadzi fanpage "A Postcard For You" i wysyła pocztówki osobom, które do niego napiszą :) Ja dostałam od niego dwie kartki, drugą pokażę w kolejnym poście. Sama również wysłałam do Tylera pocztówkę, ponieważ, jak to mówią, dobro wraca! I postanowiłam chociaż tak podziękować mu za to, co on robi z własnej inicjatywy, za darmo, tylko po to, aby sprawić innym radość. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz